sreda, 25. marec 2020

pismo 25.3.

Bog daj.
N. Hidalgo je nekje zapisala: Presenečena sem bila nad Jezusom, ko sem ga vprašala, kako se počuti, kako mu je pri srcu, zaradi mene, ...

Jezus je občutljivejši kot si mislimo. Ne pride poleg kot kakšen tank, da bi vse obnemelo!  V trenutkih tišine, samote, ko vse utihne, marsikaj hoče spregovoriti. Izbrati pa kar me poveže z Jezusom. Ga slišati kaj mi hoče povedati, pokazati. Ponavadi preslišimo ali si ne vemo kako mimo svojih misli opravičevanj ipd. Jezusa pa še vedno preslišimo... To je pot osvobajanja, ko me vse, čeprav prej moteč ropot, škodoželjnost, strahovi, oziroma karkoli, pokaže na Jezusovo ljubezen, h kateri imamo odprto pot. 
Tista Jezusova dogodivščina, oziroma dogodivščina Samarijanke ob vodnjaku nam lahko veliko pove. Kaj je v človeku in kaj v Jezusu. In vendar je Jezus počakal Samarijanko in zato je lahko veliko Samarijanov  začelo verovati v Jezusa :) !!! Marija je doživela, obisk bitja - angela, da je lahko prišla do odprtih vrat, s svetom Boga...
Če je  naš nivo bivanja podoben Marijinemu ali si ga vsaj želimo, smo na dobri poti.   BB  Anton

Ni komentarjev:

Objavite komentar